K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 21, 2009

Akhirnye....

Salam...

Akhirnye saye mempunyai blog!!!~~ Suda lame nak menulis tapi saye sungguh malas..(^__^)v..Oleh kerana bos tiada hari ini, maka saya pown bejaya me..me..me ape ek?? meng"create" blog..ehehe..(^_~)..(erk..blh ke tulis cmni??)..




Ape nk citer ye?? Ha!! Weekend hari tuh baru berpeluang melihat muvie The Twillight Saga: New Moon. Tp muvie x seseronok novel...haih~~ (-__-) Oleh kerana saya terlalu meminati, makanya saya ignore kn saje kenyataan yang muvie ini x bape best..(^_~)v...heheh~~ dan disebabkan terlalu addicted pada muvie ini, saya membeli novel pula tapi 1 siri masih tak dapat diperoleh kerana telah habis dipasaran..haih..Rase menyesal x bli 4 buah skali gus~~ (-__-)..(eleh, bli jek lebey, bace x abes2 gk...=p)



Cuti awal muharram yang lepas, saye telah melawat kawan saya Siti Aishah Fuad yang baru melahirkan bayi perempuan yang sangat comel. Bayi perempuan yang diberi nama Hawa Amalina bt Hairil ini sangat la chumel..(*__*) Mata nye yang sangat bulat dan badan yang sangat kecil..mendukung nye ditangan membuatkan tidak terasa apa kerana badan yang sangat ringan..saya mendukung nye dengan perasaan takut2 berani..(eh, ade ke cmtuh?? heheh..)tapi saya berjaya mendukung tanpa terjadi apa2 tragedi..hahah~~..haih..(-__-)..tula..die sangat kecil..terasa seperti akan mencederakan dirinye yang chumel itu dengan tangan saya yang besar ini..(^_~)..



Bila melihat kawan2 mempunyai anak2 yang sungguh chumel, suami@isteri yang dikasihi sentiasa disisi, membuatkan saya kadang2 berasa cemburu..(ni bukan cemburu yang dengki 2 ye..) Saya juga menginginkan suami yang penyayang, anak2 yang chumel dan sihat berada disisi saya..Saya juga ingin merasa perasaan menyambut suami pulang dari kerja, melayan kerenah anak2 yang semakin membesar, tapi jodoh untuk saya masih belum tiba..(-__-)..Ye3,, saya tahu jodoh telah ditentukan..memang jodoh saya masih dalam kesamaran dan saya pula malu untuk berusaha mencari..Saya malu untuk memulakan kerana tidak mahu dituduh sebagi perigi yang besar mencari timba yang cantek molek bersalut emas...(hahahaha~~ gile materialistik nih!!~~) Apa yang mampu saya lakukan hanyalah menunggu ia nye tiba seperti menunggu bulan jatuh ke riba...atau kucing bertanduk?? (eheheh~~ melampau sungguh statement itu..mcm x kn jumpe la plk~~) Ha, bukan tunggu jek, doa la sekali kan?? Moga2 Allah ketemukan saya dengan lelaki yang beriman, elok rupa, elok perangai dan dapat membimbing saya supaya lebih mencintai Allah..amin...

(pic ini tebalik sbb komptr saye tak boleh nk rotate gmbr..huhuh)

Haih~~ ape la yang saya mengarut nih...bosan la orang bace blog saya nanti(~~.) Maap ye kawan2...(kalau la ade org nk bace blog kamu nih cik rifqah oi!!~~ pasan la kamu nih!! )...entry yang agak merapu..=p~~ btw, thanx 2 yang sudi membace..saya akan cube update blog saya supaya x berhabuk..


selamat bekerja, selamat belajar dan selamat semuanya.. da~~ (^___^)v

0 buah fikiran ditabur ke kotak komen: