K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 22, 2009

Boring!!~~

Salam~~

Ye..saye kembali lagi!!~~ (ala..cam la orang tetunggu2..pasan jek lebey..bluwek!!~ =p)..x kisah la ade orang tunggu ke x kan.. nak tulis gak..lalala!!~~ Hari ni bos saye (En Asri) masuk pejabat, so ingat x boley la nak bepoya2 kan..hahahah...tapi makin dasat pule saye bepoya2 sambil melepak2, bersembang2 dengan rakan2 opis yang lain yang mana secara teknikalnye rakan2 saya itu adalah bos2 saye..(eheheh~~ yela..kawan2 sume pegawai, awak 2 penolong jek..=p).. walao pon keje saye masih belambak dan tergendala, tapi saya sangat la malas nak menyiapkan nye..haih~~ (-__-) (wake up rifqah!! hujung tahun da ni..laporan prestasi da nak mula!!)


Busan ler...hari ni ade exam PTK di bilik mesyuarat bahagian saya bekerja..so keadaan di sini agak chaos sedikit dengan mereka2 yang ingin menjawab soalan PTK dengan jayanye sehingga membabitkan kami yang ta de kene mengene dengan PTK ituh..Sebagai generasi baru yang agak mahir menggunakan komputer, makanya kami terpaksa membantu mereka menaip, meng"edit" jawapan yang telah ditulis supaya lebih kemas, mem"print" jawapan, meminjamkan "pendrive" dan berbagai2 "mem" lagi...ish3~~ (keje sendirik x siap, sebok jek tolong wat keje orang..) (~~.) Ape nak buat... sebagai pekerja baru yang berdedikasi (kununnye..=p) saye dengan rela hati (separuh rela sebenarnye..heheh~~) membantu mereka dengan harapan, bile lulus nanti boleh la belanja makan kn? (eee... x ikhlas sungguh..=p)


(bile saye bosan~~)


Ape lagi ek nak cerita?? (ala, macam la ade orang nak bace..x yah la menulis panjang..pi sambung wat keje tuh!!) Hmmm..baiklah...saye sambung buat keje yang tertangguh itu...(~~.)
Selamat bekeje, selamat belaja n selamat semua... da da!!~~ (^___^)v


(anak kambing di ladang BODEN)

0 buah fikiran ditabur ke kotak komen: