K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 12, 2010

Okeh.. saya kantoi dengan bos saye.. hahahah.. malu nih!!~


Salam..


Hehehe.. lately, keje memang tak banyak.. huhuh.. biase ar.. skang ni proses pemantauan jek.. surat2 sume da abes kuar.. but, ade lagi yang lom.. sebab peruntukan tambahan yang baru lulus.. tengah duk tunggu paperwork.. diorang ni pon, da tau nak mintak peruntukan tuh, cepat2 la anto paperwork.. supposedly, sekarang ni da ley anta surat kelulusan untuk peruntukan tambahan.. tapi oleh kerana paperwork yang tak sampai2 lagi, tertangguh la semua tuh.. susah dok tangguh2 nih.. nanti duit tak sempat nak abeskan.. kang jenuh lak nak menjawab dengan Pengarah..


Okeh3.. back to the story.. hahah.. kantoi ape?? hehhe.. kantoi dengan bos kecik saya En. Asri!!~ hahahha.. malu ar nih.. ala.. En. Asri tu pon tak de keje kan??? heheh.. dok merayap jek sane sini.. saya duk gak kat tempat saye.. hahahahha.. tak merayap pon.. eheheh.. cis!!~ siap citer dengan kak sazreen lak tuh bejaya mengkantoikan saya.. hahhah.. actually, mase tuh saya tengah nak balas komen kat blog nih.. hahah.. rupenye En. Asri mengendap dari partition sebelah.. hahahah.. memang la saya akan cover2 untuk bukak blog or whatever.. tapi tadi terlambat.. hahha.. adeh... alaaaa.. relax la En. Asri..... keje yang En. Asri suh buat kan saya da wat.. hehehhe... ni takde keje, layan la blog jap.. hahahha... (okeh... sile jangan pecaya.. bukan layan blog saje, fesbuk same ym juge.. hahhah.. dan bukan sekejap.. lame!!~)... hm... memang tengah takde keje nih.. da tak tau nak wat pe.. hehhe.. (hahaha.. cam tipuk jek.. )

paperwork yang melambak

tolong la saya semak skali..hehhe.. *wink3*

seryes, saye tengah keje.. heheh.. tak cye, klik bagi besar.. tu kan excel tuh... hahah..=p

Okeh.. sekian kisah kantoi dengan bos.. heheheh.. owh.. ye.. hasrat untuk berenti seketika dari post entry baru tak dapat dilaksanakan.. hahah.. sebab ade permintaan.. (hahahha... cehh!!~ perasan sungguh.. sape la yang mintak kamu pos entry baru tuh???) hahahah.. sengal!!~ Sile pecaya bile ade orang tanye saya tak post entry baru ke?? hahha.. walaupon kadang2 die sentap dengan entry2 yang saya tulis, die tak jemu nak bace.. thanx coz sudi bace.. hahah.. tak sangka sungguh.. amik berat gak ea?? hheheh..

Hm... lately, tangan kanan memang sakit sangat2.. nak2 bila da malam.. tapi still degil dok mengadap laptop ni gak.. dok karang entry2 baru.. menaip, gune mouse, tangan cam tegantung.. so memang sakit kat pergelangan.. kadang2 sakit dari bahu sampai hujung jari.. seram gak... ne la tau nanti tetibe lumpuh sebelah lak tangan nye.. huhuhuh.. mintak dijauhkan.. nak pi hospital, macam malas jek.. leceh la nak kuar2 pi hospital nih.. lagipun, seram sebenarnye dengan hospital.. len la kalau ade doktor hensem yang bujang kat hospital tuh.. hahhaha.. (Cik Rifqah, sile jangan gatal.. tak serik lagi ke?? ).. erk.. okeh.. pasrah.. huhu.. *tunduk bawak diri masuk dalam gua balik*..


Hm.. rasenye lepas ni tak ley la nak post entry panjang2 atau pon kerap macam sekarang ni.. sebab nye... da tak de mende nak citer.. huhu... mase dok sedey2 hari tuh, memang mencurah2 idea.. hahha.. actually, ade banyak yang saya karang.. tapi saya simpan.. tak mo post.. huhuh...

Mesti nak tau ape da jadi dengan Rifqah ni?? (ahahha.. pasan.. cam ade jek orang nak amik berat..=p).. ala.. sukati la.. korang tak nak tau, saya nak citer gak.. huhu.. sekarang saya da ok.. agak la.. walaupun masih susah nak lupa kan ape yang da jadi.. hmm.. ni nak menjawab soalan kamu, (siapa kamu??).. kamu tau siapa yang saya bicara kan nih.. si pengskodeng!~~ hahah.. okeh2.. soalan nye; "awak betul2 nak lupakan saya ke??".. kenapa die tanye?? sebab saya penah cakap, kalau boley nak mintak Allah tarik ingatan saya tahun nih.. saya nak ingat sampai tahun lepas jek.. huhu.. kenapa nak ingat sampai tahun lepas jek?? sebab tahun ni baru kamu muncul.. so, saya nak lupekan kamu..


Okeh, itu kate2 saya masa saya tengah marah.. tapi sejujur2 nye, ini jawapan yang saya nak bagi.. saya tak nak lupakan kamu.. apa yang saya nak lupakan, kenangan pahit tu jek.. tapi bukan kamu.. sebab, kalau saya cube lupakan kamu, saya akan kehilangan 2 orang kawan, mungkin sahabat.. kamu dan dia.. saya tak nak hilang kawan..


Mungkin ade orang kate saya gile, bodoh.. sebab kalau orang lain, heh.. memang tak nak la kawan lagi dengan orang yang da sakitkan ati kite, kan?? bukan saya nak kate saya baik.. tak.. tapi saya nak ngaku saya bodoh.. tu jek.. tah.. silap saya sebab terlalu lembut hati.. bukan saya nak salah kan Allah yang da kurniakan saya hati yang lembut, tak.. saya tak pernah.. malah saya besyukur sangat2.. marah tu memang marah, tapi saya tak mampu untuk terus marah pada orang yang saya sayang macam besfren saya, adik2 saya, kawan2 rapat saya.. begitu jugak kamu.. mungkin ade orang kate saya masih mengharap dengan kamu... terpulang... tapi saya tahu hati saya.. hati ni da takde rase lagi untuk kamu.. yang ade, rase seorang kawan.. dan saya harap kita akan jadi kawan sampai akhir hayat kite..


Kamu, jangan risau.. saya tak kan doakan yang buruk2 untuk kamu.. walaupun kamu yang mintak.. supaya saya berdoa kamu di beri pembalasan yang teruk untuk menebus dosa kamu pada saya.. tak.. saya takkan.. lagi pun, mane boleh doakan benda yang buruk2, kan?? saya cume nak doakan kamu berubah.. jangan lagi permainkan hati seorang wanita.. sebab sekali hati nye hancur, nak ubat seumur hidup.. kamu kene ingat, sekarang kamu buat pada orang lain, mungkin akan datang semua ni akan menimpa adik kamu, anak kamu atau cucu cicit kamu.. saya juga nak doakan kebahagiaan kamu.. melihat teman saya bahagia, saya juga turut bahagia..

Saya tak nak mintak apa2 dari kamu.. saya cuma nak mintak doa.. doakan saya bertemu kebahagiaan saya, doakan saya terus kuat, doakan saya bertemu dengan jodoh saya.. aminn..


erk.. okeh.. nape tetibe entry ni jadi sedih??? damn!! ops!! sori.. huhu.. saya tulis ape jek yang terlintas hari nih.. tak susun pape pon.. heheheh.. tetibe lak tekuar part sedey.. hehhe.. okeh.. kamu, da2.. jangan nak dok touching2 lagi.. hahah.. kamu tu bukan boley wat citer sedey sket.. heheh.. saya da maafkan..jangan la risau.. =p..

haish... lepas ni susah la saya.. takde idea nak tulis ape.. huhuh.. berabuk la blog ni takde entry baru.. heheh.. hati da senang, so, tak tau nak tulis ape da.. hahaha.. kot susah hati, best gak menulis.. luahkan.. luahkan semua.. simpan2 wat sakit otak jek.. heheh..

okey la.. nak chow la.. nanti kantoi lagik!!~ ahaks!!~ bye!!~

XOXO


note 1: mud petang2 ni bebunge2 cerah cam cuaca kat luar.. pagi tadi mendung siap ribut petir sebab kes malam tadi.. hahha.. rifqah memang sengal!!~

note 2: sambil2 bace tuh, bace la skali kate2 yang ade kat gambar2 tuh.. bley gak wat panduan.. heheh..

note 3: okeh.. pict2 cinta tu xde kaitan.. tapi gediks gak nak letak.. saje nak suh korang bace.. hahaha


4 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

sahromnasrudin said...

jumpe adi shuhada..krim salam yerk

Nazhatul said...

En. Sahrom:

Insya Allah.. hehe.. saya tau nme jek.. rupe org nye tak tau.. (^__^)v

yusuf mujahidin ™ said...

tq rifqah doakn sy...hehe
eh, awk jgn main nyorok2 dgn boss.nt kantoi susah kne nyanyi lagu zee avi..haha


jg diri ye

Nazhatul said...

en. Yusuf:

sme2.. no hal la.. thanx gak singgah bg komen kt sini..

hahahha.. ne de main nyorok2.. die mmg tau.. die pon sme suke ngular.. sbb 2-2 tgh talde keje. =p

thanx.. awk pn jage diri..

(^__^)v