K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 9, 2010

Terima kaseh semua.. sayang korang..


Salam...

Hahahaha... motif apekah sayang korang nih??? hehehehhe...actually.. mau say thanx kat korang2 semua yang bagi sokongan kat saya sekarang nih... datang bagi nasihat.. huhuh.. tak sangke, ade gak blogger yang nak datang singgah bagi nasihat kat blog tah pape nih.. aish.. terharu.. *wink3*.. pade blogger ni; En. Yusuf Mujahidin, En. Frodo Baggins, En. Sahromnasrudin, Cik Fara, Cik Meera, En. Farid dan sape2 yang tetinggal, sorry ek..huhuu.. tq sangat3 atas komen2 dan nasihat yang korang tinggalkan kat blog nih.. saya sangat3 menghargainye.. akan saya jadi kan panduan dan pegangan.. ehehhehh...


Thanx juge pada kawan2, especially Cik Haulah sayang dan Kak Sazreen.. korang banyak gile bagi sokongan, semangat dan nasihat.. sayang korang sangat3!!~ Korang setia jek dengar ape yang saya luahkan... (eheheh..sian..mesti saket tinge kn?? huhuh) Pada korang2 yang lain jugak, yang takde sebut name kat sini, sayang korang gak!! ngeh3!!~

Hm.. pada si pengskodeng-cicak-padang-pasir-yang-da-wat-saya-gile, (haaaa..amek ko.. panjang gelaran nye tuh..hahah!!~)... kamu suh saya berenti kan??? heheh... saya akan berenti.. berenti untuk kecewa, berenti untuk marah kamu,.. tapi bukan dalam masa terdekat nih.. saya perlukan mase lagi.. lagi pown benda nih baru jek saya realize 3-4 hari lepas kan?? so, masih baru lagi... macam mane nak lupa.. nak pulih.. luka kat kulit pon makan mase beminggu nak sembuh, ni kan plak luka kat hati nih.. hehhe.. sori la my dear, what do you expect from someone yang you da kecewakan nih?? ingat senang2 ke nak lupa?? lambat la.. but dun wori.. hehhe.. kamu dan dia akan jadi kawan baik saya nanti.. hehehh.. baik tak saya??(*wink3* kedip2 mate sambil wat muke gediks!!~ euuwww.. yaiks!!~ hahahah).. hmm.. kawan saya kate saya da memudahkan keje kamu.. agak sedey.. isk3!~ ape yang mudah?? mudah kan bagi kamu bile saya boley terima kamu sebagai kawan sekarang nih.. kalau orang lain ditempat saya, takkan cepat ni diorang boley terima apa yang kamu da buat.. tapi saya senang2 jek boley terima, malah kawan plak dengan kamu.. so, kamu tak yah nak berusaha lebih.. sebab, mungkin pada kamu saya mesti lembut ati punye.. aishh.. tak seronok la cam nih.. pelik2... kawan saya tanye, kamu ade bace ayat ape2 ke sampai saya boley jadi lembut ati sangat nih?? heheh.. kalau ade, past la kat saya.. saya nak salah gunakan ni.. hahahahh.. erk.. just joking.. lalalaaa!!~

Pada yang lain, maaf la menyusah kan kamu semua.. wat sesak mata baca blog sengal nih, wat semak tinge dengar prob saya ni.. dan kamu yang kene kutuk tuh, mintak maaf la banyak2 sebab banyak sangat kutuk kamu kat dalam blog nih.. huhu.. 2 tak temasuk kutuk diluar blog.. aish.. maap yekk..

Nape mintak maaf banyak2 nih?? da macam nak raye plak.. heheh.. aish.. sempat ke nak raye?? huhuh... erk.. sempat kot.. huhu.. lom ready lagi.. amalan tak cukup.. dosa menimbun lagi nih.. timbang belah kiri lagi berat.. ya Allah, bagi la peluang hamba-Mu ini menebus dosanya.. aminnn..

Hah.. ape saya mengarut nih?? dah3.. berenti mengarut.. heheh..

Chow la.. mau teruskan menyorok di dalam gua..=p

XOXO


Mau bagi mutiara kata sikit..ehehe - kredit to Koleksi Mutiara Kata Al-Qarni:

"Kemampuan melupakan hal-hal yang tidak disenangi adalah suatu nikmat, mengingati nikmat-nikmat adalah kebaikan, dan tidak memikirkan kekurangan orang lain adalah satu keutamaan"

"Memberi maaf adalah lebih indah daripada membalas dendam"

"Dalam musibah itu terdapat empat seni iaitu mencari pahala dari Allah, berkawan baik dengan kesabaran, berzikir dengan baik dan menunggu kelembutan dari Allah s.w.t"


"Hati yang selalu bahagia akan membunuh penderitaan, jiwa yang pasrah kepada takdir Allah s.w.t akan menghancurkan kebencian"

note: blog ini akan kembali normal dalam seminggu dua lagi.. kalau masih tidak, sile contact tanjong rambutan atau pon tampoi lebih bagus (sebab dekat dengan umah, senang family nak lawat..hehhe)..

4 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

ibnu_maulub said...

"Dia" adalah sahabat yang paling dekat ketika kita susah..

Dan "Dia" jua sahabat yang paling jauh, jika kita melupakan "Dia"..

Nazhatul said...

ibnu_maulub:

Terima kasih.. Alhamdulillah.. saya masih ingat "Dia" walaupn bukan di waktu susah.. cuma kadang2 manusia terlalai.. macam tu jugak saya..

thanx again..(^__^)v

meo188 said...

nak kawan denngn kucing tue...hahahahha meow2

Nazhatul said...

En. Meo188:

ehehh.. sile la... boley jek.. hahah..