K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

A.N.G.A.U

A.N.G.A.U

angau dengan laki sendirik. hahaha... standard la kan.. orang baru kawen.. baru2 memang la angau.. tengok da lama sok jadi apa.. heehehhehh..

aku tengah cuti lagi. En. Nazmi pon tengah cuti lagi. tapi hari ni dia masuk opis jap ada keje sikit. petang kang dia nak pegi melawat abang dia yang eksiden hari sabtu lepas. abang dia ada kat HSA, JB. kaki patah kena masuk besi. kitorang tak tengok lagi abang dia. hari ni baru dia nak tengok. aku plak tak tengok langsung. "bagus" sungguh perangai kan??? huhuh.. kebetulan ibu aku cuti sakit hari ni. dia ada kat rumah. so, En. Nazmi kata aku tak yah la ikut dia. temankan ibu jek kat rumah.

baru bape jam dia takde kat umah, aku da rindu. ni camne nak tinggal dia dok JB sensorang 5hari baru jumpa balik???? aish.....

3 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

purplishvanilla said...

ok la tu angau ngan laki sndrik...sy sgt setuju....=)

~emmie~ said...

hik..hik..hik... windu bile en hubby takder dpn mata..;)

neway..selamat pengantin baru..;)

Nazhatul said...

pn. eila:
heheh... yeah.. angau dgn laki sendirik. (^__^)v

~emmie~:
yup.. opkos la rindu. sgt2.. lagi2 bile sorg kt JB, sorg kt KL. hjg minggu je blh jumpe. aish.. memang angau abes la jadinye..

thanx.. (^___^)v