K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 9, 2010

Along sayang ibu...muahhh!!~

I luv u, ibu..

Salam

"*sambil mata "masuk habuk"* Selamat Hari Ibu, ibu... along sayang ibu banyakkkkkkkkk2.... terima kasih sebab da lahirkan along, besarkan along, didik along sampai along jadi macam sekarang nih.. walaupon banyak kali juga anak mu ini menyakitkan hati ibu.. ampon kan dosa along pada ibu, terima kasih sebab jadi ibu yang terbaik untuk along.. along sayang ibu.. muaahhhh!~"

ehehh.. tengah mode sedey.. baru lepas call ibu, wish hepi mother's day.. aihhh.. dalam ditimpa masalah ni, tak tahan rasa nye dengar suara ibu, air mata ni belumba2 nak turun.. bape hari ni cuba kumpul kekuatan untuk becerita pada ibu apa yang da belaku.. hari ni, ingat kan aku kuat.. rupa nye.. haih... air mata, berenti la turun.. tak guna menangis sebab orang macam tuh.. aih... tadi minta maaf kat ibu, coz ada penah kuar kan kate2 yang mungkin agak menyentap hati ibu, semasa aku masih bekawan dengan die.. ahh.. aku tak sangke aku akan cakap macam tuh.. kalau boley diundurkan balik masa, aku hanya akan bediam diri je waktu tu.. along minta maaf ibu..

Pesan ibu, jangan menangis untuk orang begitu, nanti die akan rasa megah sebab ada orang yang meratapi kehilangan die. pesan ibu lagi, tak usah menangis sebab ade yang lebih baik menanti.. dan pesan ibu lagi, jangan tinggal solat dan banyak kan solat sunat, mengadu pada Allah.. moga hati lebih tenang..

Ibu, along akan ingat kata2 ibu.. terima kasih ibu. terima kasih kerana memahami anak mu ini.. terima kasih ibu..

Ahhh... terasa lega dan tenang rasa nye lepas mengadu pada ibu.. terasa terlepas semua beban yang ditanggung.. terima kasih sekali lagi ibu.. hanya itu je along mampu ucapkan.. akan along cuba membalas jasa ibu pada along yang da banyak berkorban untuk anak mu ini..

note: maaf.. entry kali berterabur.. tulis ape yang terlintas.. malas nak susun kate2..


*haishh... kalau la entry ni di karang atas kertas, mesti tulisan nye da kembang2 basah dek air mata.. huhuhu..*

Sayang ibuu, muaahhhh!!~

Ibu 2 generasi.. kasih sayang kalian sentiasa menemani ku.. menjadi kekuatan buatku..

2 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

Frodo Baggins said...

weee ... sweet. pic yg last tu

konsep 'dari ibu kepada ibu'


woooooooohaaa!!

>>___<<


happy mom's day! :)

Rifqah said...

En. Frodo:

Hehhehh.. thanx..

mau share ibu sye?? heheh.. sile2..

(^__^)v