K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 20, 2010

Entry ini khas untuk dia yang aku sayang...

Rifqah & Haulah

19 Mei 2002, 4.45 ptg,
Hari pertama kite kenal,
Dalam bilik E 504, Kolej 13, UPM,
Aku yang clumsy, kelam kabut,
Kau sangat tenang dan cool,
Kite punye sedikit persamaan,
Name yang unik,
Aku Rifqah,
Kau Haulah,
Memang sepadan..

Mula dari saat itu,
Kite bagai isi dan kuku,
Aur dan tebing,
Ke mana saje kite mesti berdua,
Sampai kite dikatakan kembar..
Kau dah jadi sebahagian dari aku..
Dan aku sebahagian dari kau..

Sahabat Selamanya..

Kita lalui macam2 dugaan sepanjang idup di UPM bersama2,
Suka, kita sama2 rasa,
Duka, kita sama2 rasa,
Kita sama2 ketawa,
Kita sama2 menangis,
Sama2 rasa marah, bengang..
Banyak yang kita kongsi bersama, sampai sekarang..

Aku sayang kau macam aku sayang diri aku, keluarga aku,
Aku nak ucap terima kasih banyak2 atas pesahabatan yang kau dah bagi ni,
Aku bersyukur sangat2 sebab Allah temukan aku dengan sahabat sebaik kau,
Kau selalu sabar melayan kerenah aku yang tah pape nih,
Kau selalu sabar dengar aku becakap, membebel,
Kau selalu sabar dengan mood aku yang turun naik,
Kau selalu sabar bile kadang2 aku marah kau tanpa sebab,
Kau selalu sabar..


Terima kasih sebab kau sentiasa ada di sisi aku di masa senang dan jugak susah,
Terima kasih sebab sudi mendengar luahan hati aku,
Terima kasih sebab kau ada disaat semangat aku jatuh,
Terima kasih sebab kau kuatkan semangat aku untuk aku bangun balik,
Terima kasih sebab sentiasa berusaha membantu aku untuk melupakan kenangan perit tu,
Terima kasih sebab bantu aku untuk gembira semula,
Terima kasih sebab sudi kongsi rasa duka dan gembira aku..

Walau berjuta terima kasih sekalipun yang aku ucapkan,
Semua tuh tak dapat nak balas apa yang kau da bagi pada aku,
Aku sangat2 menghargai persahabatan kita nih,
Aku harap kita akan masih terus bersahabat,
Bukan hingga akhir hayat kita je,
Tapi sampai keturunan kita..

Selamat Ulang Tahun Ke-8, Haulah..
Aku sayang kau sangat2..
Terima kasih atas segalanya..


Dari budak clumsy tapi cute..=p
-RIFQAH-

*ops!!~ sile jgn wat spekulasi.. kitorang straight ea.. xde bengkok2 tau.. hahahaha

Kembar ke?? tak kan?? heheh..

4 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

sahromnasrudin said...

19 Mei 2002 - masa tue sy sem 3 di Kolej 10...huhuhuhu..byk kenangan manis kat UPM..rindu nk mkn kat Padang..lepak Pesta Konvo kat Bukit Ekspo...tgk wayang di Mines....UPM sungguh indah pada masa itu...

m.k.z.e said...

kembar tak seiras pun...

MissMeera said...

nie yg windu bangat sm akk2 kue ini...
syg kamo dua :)

Rifqah said...

En. Sahrom:

heheh..mmg bnyk pon kenangan manis kat UPM tuh.. lg2 sye duk sne smpi 7 thn.,. sampai sekarang kdg2 sye dtg gk UPM, jenguk kwn2.. (^__^)


En. m.k.z.e:

mmg tak seiras pon.. hehe.. sorang pjg, sorang pendek. sorang besa, sorang kecik.. heheh..


cik meera:

rindu kamu juga.. bile mau turun KL?? hehehhe