K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 27, 2010

Kenapa kite susah sangat nak lupa kan??

Salam..

Tak tahu kenapa..
Lately saya selalu teringat kan dia..
Dia yang dulu pernah bertakhta di hati..
*ececeh.. jiwang la plak..hahah*

Kenapa saya asyik ingat kat dia??
Selalu teringat SMS dia.. *walaupun saya da buang semuanye..erk.. ye ke??heheh*
Teringat ape yang kitorang sembang kat phone..
Tebayang muka die *walaupn tak penah jumpe, tp kn ade gambar..hehehe*
Susah nye nak buang semua kenangan tuh..
Kadang2 kenangan tuh singgah datang mengusik hati nih..
Sampai saya betanya , "apa yang silap, kenapa jadi macam ni??"

Hati terusik gak bile die call girlfren die depan saya..
*mase saya kuar shoping dgn girlfren die kat entry nih.. eheheh.. ngade2 jek siap kim salam.. tah pape..*
Hm..
Ade rase pelik..
Jeles ke??
Tah.. rase macam tak..
Tapi memang ade rase sesuatu..
Saya buat2 tak tau jek..
Tak nak pikir..

Kadang2, saya harap sangat ingatan saya tentang semua kenangan dengan die tuh hilang..
Tak suke la asyik teringat..
Sebab saya nak ingat kat orang lain..
Yang selalu ingat dekat saya..
Selalu SMS saya..
Chat dengan saya..
Tanya khabar..
Bagi nasihat..
Tak pernah jemu..
*eheheh.. yeke tak jemu??? =p*
Setia mendengar apa je yang saya luahkan..

Saya nak bagi peluang pada dia..
Saya tak nak tutup hati saya..
Saya nak melangkah ke depan..
Saya tak nak lihat ke belakang lagi..
Saya dah letih asyik lihat ke belakang je..
Saya nak langkah ke depan dengan si dia..
Dan saya harap si dia yang baru dapat pimpin saya..
Biar la kami berjalan bersama2..
Cuba bina hidup baru bersama..
Cuba tinggalkan kenangan lalu bersama..
Dan jangan sampai tersungkur lagi..

XOXO

4 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

MissMeera said...

wah da ada yg bru...cgrate2...cri kn lah km sorg sis..ahaks2

Rifqah said...

hahahah.. manyak la.. igt cam cari ikan ke?? heheh.. nasib baik jumpe.. hoho.. tapi baru kenal2 je..

doakan kami ye.. heheh..

(^__^)v

MissMeera said...

always sis..yalah buhsan sis solo2 nih..bla la mau ketemu mr right itu yar..ahaks2

Rifqah said...

cik meera

one day nnt mesti jumpe punye... heheh.. eh, bkn da jumpe ke?? *wink3*