K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 3, 2010

budak-budak kecik sekarang da advance.. kecik2 da pandai beromen.. WTH???

Salam..


Aku terbaca berita ni...


umor baru 4 & 5 tahun.. da pandai wat benda tak senonoh..

Haish...

Budak2 sekarang telebih pandai la..

Aku dulu 5 tahun bodoh2 lagi.. ABC pon tak hafal lagi..

Budak sekarang da pandai lak wat aksi "tut"... pergh!!!~

Maju sungguh diorang ni..

Minum susu ape agak nye ye??

Berita ni buat aku ngeri pikir mase depan..

One day, aku akan kawen, ade anak..

Macam mane la anak2 aku sok???

Diorang boleh ke jadi macam aku??

*Bukan la nak kate aku baik sangat, tapi ibu aku cakap aku baik.. hahahah...takkan dia nak tipu lak.. ngeh3!~*

Hm... same2 la kita fikirkan.. kat mane silapnye bila generasi skarang moral, akhlak semua tah ke mana..

Chow!!~


(^___^)v
XOXO

4 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

Farid MOFASAD said...

dak2 sekarang makin pandai!

touya karuma said...

Itulah ... budak zaman sekarang nie kalau mencarut pun cakap omputih . Memang advance

Rifqah said...

farid:

tau xpe.. ngeri dgn dak2 kck skrg...


touya:

erk... hehehhh... mkn dlm tuh... huahaha....

Linglung said...

gua pun terkejut baca berita tu...gua cakap, "gilaaa!"

selalu doakan yang terbaik :)