K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

Salam Aidilfitri


Salam

Sempena Syawal yang bakal tiba, Ramadhan yang da nak tiba dipenghujung,
Saya, Qhaishatul Rifqah bt Zainal Abidin,
Dengan rasa rendah diri memohon ampun & maaf seandainya sepanjang saya menulis diblog ini, ada tulisan dan komen saya yang telah mengguris hati sesiapa.
Sesungguhnya yang baik itu dari Allah, dan yang buruk itu dari saya sendiri.
Semoga lebaran tahun ini memberi 1000 makna buat semua.

Pada yang akan memandu pulang ke kampung halaman, berhati2 dijalanraya, sabar, jangan fikir nak cepat sampai jek. Ingat lah orang kat kampung yang tengah tunggu kita tu. *peringatan untuk diri sendiri gak..eheh*

Pada yang tak dapat pulang ke kampung, tabahkan hati, kuatkan semangat beraya dirantauan..*heheh..best woo raya kat kampung..=p*

Pada yang tahun ni giliran umah mertua, diharap dapat besabar.. raya haji nanti kan ada.. tak pon tunggu jek raya tahun depan..ehehh.*blom kawen boleh la membahan orang lain..sok da kawen, baru padan muke! erk!*

Salam lebaran.

Salam sayang,
rifqah.zainal.abidin
XOXO


note: doakan aku selamat sampai kluang ye?

note2: jangan la khamis dah raye.. sapa la punye keje sebar berita palsu nih.. hampeh sungguh!!

4 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

hamzah ian said...

slamat raya!!!!

luahfikiran said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

::Rifqah:: said...

hamzah: selamat hari raya.. (^__^)v

luahfikiran: selamat hari raya, maaf zahir batin. (^__^)

::Rifqah:: said...

luahfikiran: subhanallah..dato dr. abdullah al-hadi rupanye. saya bekas student UPM dulu. masa dato' jd TNC, sya msih di UPM. selamat hari raya dato'. terima kasih jadi follower saya.