K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 22, 2010

Entry separa lucah di hari jumaat...erk???

Salam..

Tajuk entry tak leh blah..eheheh.. gua bukan nak buat entry lucah ke hape.. gua cume nak story sket pasal baju kecit a.ka. baju dalam2..oww..sebelum tuh, kalau ade mana2 yang tak bekenan nak baca, sile2 la klik pangkah kat penjuru belah kanan tu yek??oww..ye..harus dimaklumkan.. bile da gune "gua" sebagai ganti nama diri, makne nye ini entry yang meluahkan rase sangat la tak puas hati.

sabtu lepas, 16 Oktober gua pegi Jusco Tebrau. tujuan utama pegi sana nak tengok wayang je dengan Bintang gua. lepas tengok wayang, gua ajak pegi masuk Jusco sebab mau beli baju kecit a.ka. baju dalam2. gua macam biasa la, bila nak pegi tempat baju kecit+seluar kecit tu, gua halau la En. Nazmi, gua cakap, "gua nak beli baju kecit+seluar kecit, lu pegi main jauh2. jangan pegi usha betis sama dada, gua backhand lu nanti. *sambil merenung tajam*" ok. gua tipu.*berani gua nak cakap macam tu dengan En. Nazmi??* hohoh.. gua cuma cakap, "pegi la mana2, nanti da siap orang call.". da siap beli tu, gua pegi bayar.. diingatkan, hari ini hari sabtu. makanya, tiada penggunaan plastik beg. erk??? baju kecit+seluar kecit gua diisi dalam beg kertas kaler coklat macam beg kertas mekdi kalau beli take away tapi besar sket la.. dan gua dengan sengal nye, takde la nak beli beg yang boleh recycle tu. gua tebayang, "kalau la koyak beg kertas ni, mane gua nak sorok muke bile baju kecit+seluar kecit gua beterabur. haishh". dengan sopan gua pegang beg kertas tu takut koyak.. tapi tekoyak gak sebab bile gua pegi solat, lepas amik wudhu' gua x lap tangan trus pegang beg kertas tu, abes belobang, koyak. jenuh nak cover tak nak bagi nampak isi.. hohoho..

eh?? ape yang bengang nye??? takkan setakat dapat beg kertas pon nak bengang kan???mengarut je.. ok. gua bukan bengang sebab ni. gua bengang sebab lain. gua bengang gile bile gua nak beli baju kecit+seluar kecit, ada lak minah2 yang gedik2 ajak boipren teman beli. WT*??? DAMN!! gua memang sangat2 bengang, benci, tak suke. even kalau tu laki ko pon, gua tak suke. pada lu orang may be benda tu biasa, normal. apa nak malu.. da dia tayang kat situ. ok. gua tau. tayang kat situ memang tak boleh buat ape. tapi WT* si jantan tu pon sebok nak tolong2 pilihkan.. kalau da kawen lain la citer. ni belom kawen sebok wat pe??? gua memang marah ni.. da gua pon tak selesa nak pilih2. macam bangang perangai. kalau korang, gua tak tau la. tapi kalau gua, gua malu la lelaki yang gua tak kenal, tah sape2, tau saiz baju kecit+seluar kecit gua. gua malu gile beb!! kalau nak bayar, seboleh nye gua cari cashier pompuan. kalau da tepakse je gua pegi gak kat cashier lelaki dengan perasaan nak pakai topeng ultraman biar diorang tak kenal muka gua. even kalau gua da kawen pun, gua tak nak ajak laki gua tolong pilih baju kecit+seluar kecit. lain la kalau tempat tu takde orang, gua dengan laki gua jek. gua tak nak orang lain rase tak selesa nak memilih. ni siap nak tolong pilih design la, tolong acu kat pungkoq, tolong pegang2, ramas nak rasa span tu best ke tak.. WT*????

so, korang tolong la jangan bagi boipren korang sebok2 tolong pilih kan seluar kecit+baju kecit korang. kalau laki korang, boleh la diampunkan.. ni boipren pon sebok nak tolong pilih nape??? bukan boleh tengok pon. boleh bayang je.. nak bayang pon buat pe??? nak tambah dosa yang da sedia menggunung ke?? huh.

oleh itu, len kali nak beli baju kecit+seluar kecit, pegi la sorang2.. sebok hangkut boipren buat pe. kalau kebetulan ade pon, suh diorang pegi main jauh2 usha betis dengan dada. hahahahah..

chow!!!
XOXO



4 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

sahromnasrudin said...

salam..baju dalam dan suar dalam haruslah dipilih sendiri..laki plak tak wajar pergi tempat tue..dikhususkan utk wanita shj kan

::Rifqah:: said...

w'salam.. lelaki mmg tak patut ade kat kawasan tu walaupun hanya nak temankan isteri.. mntk tlg hormat la pada orang lain... malu rasenye nak beli kalau ade orang lelaki kat situ..

Frodo Baggins said...

tuk beju2 kicit, wa pown agak segan disitu. wakakkakaka ... jeling sekali2 tu x per. kalau nak join skali. ewwww ... sangat gay di situ! ahakz


>>___<<

::Rifqah:: said...

frodo:

jeling2 xpe..jgn pegang2,raba2 suda.. ok, mmg sgt gay. hahah..

eh, hai frodo. lame tak singgah.

(^___^)v