K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 15, 2010

geram

mode:
geram sangat

sebab:
chat dengan BINTANG gua. gua geram bile dia da "cakap suka ati *** la". pastu senyap jek. blah pon x cakap. tau2 da offline. slalu nak blah dia mesti bitau. eh..geram nih. huh. habit beliau kalau x mo gadoh. last2, gua gak yang serba salah. gua tau, bile dia da cakap suka ati la, it means, "gua x setuju dengan lu".fullstop. adeh.. sama perangai dengan bapak gua. aish.. kan gua da serba salah. geram pon ade. ni yang malas nih.. kalau orang lain, memang gua tak layan da.. apa ada hal kalau lu nak merajuk ke hapa. tapi dengan En. BINTANG, gua tak boleh tahan la beb. sayang punya pasal. gua jadi penyabar ya amat. padahal gua ni kepala hangin boleh tahan. tu la orang kata, penangan cinta. eh, betol ke? haha..

En. BINTANG, boleh tak lu jangan cakap suka ati?? suka ati tu pada gua bemaksud, "lantak la lu nak buat ape, gua x nak campur". ish3. sedih tau!! jangan la potong discussion kite dengan suka ati la. tak syok la. da tu blah senyap2. aish. gua terasa gile nih. huhu.

walaupon badan gua besa, tapi hati gua kecik. memang gua nampak kental, kasar tapi gua tacing lebih bai.

tapi apa pon jadi, gua sayang lu lebih la En. BINTANG. sayang lu dalam2, ketat2.

Gua rindu lu.

XOXO


note: entry macam cilaka bangang nye kan?? harap maap. meluahkan rase geram kat sini..huhuhu

3 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

luahfikiran said...

SALAM,
JUMPA DAN BINCANG BAIK2. DAH ELOK NANTI, JANGAN TUNGGU LAMA2. BUAT KENDURI DAN JEMPUT KAMI RAKAN BLOGGERS

Anonymous said...

xsggup bila yg kite syygg ckp ikut suka ati la..rsa cam dh xdprlukan..huhuu

::Rifqah:: said...

luahfikiran:

w'salam..thanx atas nasihat tu..heheh.. bukan gaduh apa pun.. gaduh2 manja.. adat la.. nak jumpa susah.. almaklumlah.. PJJ (Pasangan Jarak Jauh).. kadang2 bende kecik pon, saje nak digaduhkan.. heheh. insyaAllah thn depan akan jemput semua rakan2 blogger. doakan kami ye.


anon:

hehehh.. kdg2 bukan sebab tak diperlukan.. pada dia, mungkin itu je cara utk x terus kan perbalahan. bile da dia ckp, sukati la, kita akan diam dan fikir balik betol atau tak tindakan kite tu.