K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 6, 2010

Kenapa ye?

Kenapa ye?
Aku asek angin jek

Kenapa ye?
Aku mudah sangat terasa skarang ni

Kenapa ye?
Lagi dekat "hari tu"
Lagi aku macam angin kat En. Bintang
Kadang2 aku macam nak marah dia
Kadang2 aku macam tak mau layan dia
Padahal dia bukan buat salah pon..
heheh
cume dia kadang2 tak mesej aku sampai malam, aku gak yang mesej dia.
cume dia kadang2 dia duk melepak dengan kawan, da tak bape nak ingat kat aku (takpe.. gua bagi can dekat lu sampai tahun depan.. lepas tu, gua kurung lu kat umah.. ehheheh.. macam berani jek..=p)
cume dia kadang2 ada masalah, tengah angin puting beliung, die tak nak cakap dengan aku..
tu jek..
hahahha..
Gedik kan???
Tu pon nak tacing lebey..
ish...
Pelik la aku nih..
Slalu tak macam tu pon..
Hm...
Ada musykil dalam kepala otak ana ni lah..
Ni ada kene mengena dengan hormon ke apa??
hahahahhaha
Haish...
Makin parah suda..
(-____-")


5 buah fikiran ditabur ke kotak komen:

¶A.K.I¶ said...

datang bulan kot~
hahahah
hello!

::Rifqah:: said...

aki:
hahahahha.. agk nye la kot.. standard la.. org pompuan... hehehh

eh, hello!!~

(^__^)v

sahromnasrudin said...

saya pun rasa cenggitu..bulan sedang mengambang kot hahahahah

Linglung said...

lu krang kentot ni gua rasa, sbb tu lu banyak angin yg terperap! kesian si dia!

::Rifqah:: said...

En. Sahrom: hahahha.. ni bkn psl bln.. bln da x mengambang da... heheh

Linglung: mungkin la gua kurg kentot.. sbb gua lgi kuat sendawa dri kentot.. hahahah